۵ پاسخ

منک همه چی میخورم

دکترپسرم از روز اول گفت همه چی بخور جز فست فود و سس

به من دکتر گفت نوشابه و چیزای گاز دار ممنوع.حبوبات کاملا ممنوع.همین

غذا های سنگبن فقط نخور
مثل ماکارانی سیب زمبنی جیگر
چون ممکنه بچه یبوست بگیره و شیرت سنگین میشه

همه چی بخور
دیدی تاثیر بد گذاشت رو بچه نخور با بعدش آبجوش نبات بخور

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی