خانما دخترم 6 ماهه اس میتونم بزارم بشینه

۴ پاسخ

اوه من از چهارماهگی مینشونم پسرم دگ الان خودش میشینه

اره من از الان یکم میذارم بشینه هنو غلت درست نمیزنه ولی میشینه 😂

آره دیگه باید الان یاد بگیره

از پنج ماهگی با کمک خودت باید تمرینش بدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۱ ماهگی
مامان رونیا♥️ مامان رونیا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان پریا سهرابی مامان پریا سهرابی ۱۰ ماهگی