بچه ها تو دوسالگیم واکسن دارن یان؟؟

۳ پاسخ

من شنیدم یه نوع قرص و توش و باز میکنن میدم.نمیدونم

نه دیگه از 18 ماهگی تموم میشه میره تا 6 سالگی .دوسالگی ققط کنترل قد و وزن

ن فقط قد ووزن

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 ۳ سالگی
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان نازطلا مامان مامان نازطلا ۲ سالگی
مامان هدیه خداوند🧿 مامان هدیه خداوند🧿 ۲ سالگی