۵ پاسخ

هانیز خیلی خوبه قیمتشم ۲۹۰

بوی بدی میگیره و نم میده سایز درست و حسابی هم نداره مثلا سایز ۴ بارلی اندازه سایز ۵ مای بیبی هست😐
بارلی فقط تا سایز ٢ خوب بود

افتضاح و مزخرفه

من اوایل گرفتم راضی نبودم. دیشبم تو فروشگاه قیمتشو دیدم سایز ۵ قیمتش ۲۸۸تومن بود.
من هانیز و بیبی کینگ میگیرم. هانیز برا بیرون و شب تاصبح، بیبی کینگ برا طول روز درخانه

نخری که افتضاحه جذبش در حد یکبار جیش کردنه پوشک مرسی هم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱۸ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی
مامان محمد متین🤗💗 مامان محمد متین🤗💗 ۱ سالگی