۸ پاسخ

من که فقط هانیز استفاده می کنم

منم از ۱۰ به هانیز ۱۰ میدم حتی حاظر نیستم مثلا بخاطر قیمت مناسب تر امتحان کنم

و همچنین بارلی هم استفاده نکردم

مای بیبی اصلا خوب نیست به نظرم
بچه من که حساسیت داره بهش و کلا کیفیت لازم رو نداره منم ۳ از ۱۰ میدم به مای بیبی اما هانیز استفاده نکردم، نمیدونم

مای بیبی عالیه

مای بیبی خدایی خوب نیست من میبندن دستشویی میکنه سریع پس میده

من به مولفیکس ۳ میدم اما چون عادت کردیم به خریدش و کلا از اول خریدم حوصله ندارم عوض کنم

والا من ریسک نمیکنم چیزی جز مای بیبی شورتی بخرم

سوال های مرتبط

مامان آدرین🌊 مامان آدرین🌊 ۱۶ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۱۷ ماهگی