پامانا نشستن توی آب گرم ضرر داره؟

۴ پاسخ

با آب داغ نباید دوش بگیری تا جایی ک من میدونم

آره من دکترم گفت دوش آب داغ نگیر
اگرم دلت درد گرفت یهو پارچه ی گرم نذاری رو دلت
با توجه به اینا فک میکنم نشستن تو آب گرم هم خوب نیاشع

ایژم ایوه ماماهمراه تاک گرتیه

نه خوبم هس

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۳ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی