دوش با اب گرم ضرر داره برا هفته اخر؟

۴ پاسخ

عالیه

من ازاول بارداری هرروزدوش اب گرم میگیرم🙃🙃🙃

نه عالیه

نه اتفاقا خیلی خوبه
دهانه رحم رو باز میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرژین مامان آرژین ۱۴ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری