نظر شما در مورد اسم نلا چیه واسه دختر نازم؟

۵ پاسخ

لنا هم قشنگه

خوشگله🥲

منم اول دوست داشتم اسمشو بزارم نلا وقتی سه چارماهه بودم اما دختر خاله شوهرجان گذاشت نلا ☹️خیلی قشنگه نلا

نازه😍🤌🏻

فوق العادست 😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۸ ماهگی
مامان آنــــــیا🫀 مامان آنــــــیا🫀 ۶ ماهگی