پوشک بارلی چطورع,9

۱ پاسخ

عالیه
من مای‌بیبی استفاده کردم ، کوکومی استفاده کردم بارلی هم استفاده کردم
بارلی در عین نازک بودن و اینکه بین پای بچه فاصله نمیندازه ، جذبش خیلی بالاست چسبش هم عالیه و سنگین هم نمیشه
پس هم نمیده

سوال های مرتبط

مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی