خانما پارگی کیسه اب چطوریه دردش ؟

۷ پاسخ

نه اون دردا طبیعی منم اینجوری میشدم

درد نداره فقط یهو کلی آب ازت میریزه اگه سوراخم باشه موقع سرفه یا عطسه خیس میشی بهش فکر نکن اصلا من انقد فکر کردم که عید میرم مسافرت نکنه کیسه ابم پاره بشع و الکی الکی کیسه آبم پاره شد

ولش کن ب این چرت و پرتا فک نکن ولی اگه میخای دقیق بدونی تو اینترنت کامل نوشته

نه چیزی نیس تواین سن بارداری کیسه آب سوراخ یا پاره نمیشه زوده ب این چیزا فکر نکن اون دردام طبیعی موقعی که می‌شینی بلند میشی باید با احتیاط باشه سرعتی نباشه

بدون درد فقط اب زياد ريزش ميكنه

آبریزش داری

درد خواصی نداره ب آبریزش میفتی اگه موقع زایمانت باشه همراه درده

سوال های مرتبط

مامان پسر ۴ماهه مامان پسر ۴ماهه روزهای ابتدایی تولد
مامان آواو 💙تودلی💙 مامان آواو 💙تودلی💙 هفته هفدهم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلم🍭 مامان قند عسلم🍭 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری