۲ پاسخ

منم خیلی نوزاد دیدم نوک انگشتاشون آبی تیره بود فکر کنم عادیه

عادیه بچه منم اینجوریه

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان آراد و آلا 💙❤ مامان آراد و آلا 💙❤ ۱۴ ماهگی
مامان سردارخان مامان سردارخان ۴ ماهگی
مامان 🐣ارتین🐣 مامان 🐣ارتین🐣 ۱۳ ماهگی