۴ پاسخ

من ماه رمضان شله زرد درست می کردم چندبار بدون شکر در حد ۲،۳ قاشق چای خوری فقط در حد آشنایی با طعم زعفرون، بهش شله زرد دادم.
چند روز قبل هم یه مقدار خیلی کم به اوتمیل و فرنیش گلاب اضافه کردم. در حد تست گرفتن

من گلاب میریزم ولی زعفرون ن الان هواگرمه نریزی بهتره

چرا بزنی؟

زعفرون نه‌. گلاب نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان 🍒گیلاس خانم🍒 مامان 🍒گیلاس خانم🍒 ۱۲ ماهگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی