خانم ها شما جایی ک رفتین سونوگرافی آقا بود یا خانم

۲۲ پاسخ

ی بار اقا ی بار خانم ،

من تا الان پیش دکتر درویشی رفتم که آقاست

من که شهرمون برا سه قلوها هیچ کجا قبول نمیکنن برای سونوگرافی و انتی دیگه مجبورم چهارساعت راه داخل جاده باشم برم ببینم شهر دیگه قبولم میکنن

من همه سونو گرافیام مرد بود

دخترخانم راحتربودم چون هرچی سوال داشتم می‌پرسیدم

هردو من انتی انومالی خانم بود بیوفیزیکال اقا بود دالپر اقا بود

چهارباررفتم دوبارقلب وان تی آقا
جنسیت وآنومالی خانم

ان تی اقا بود

هردو خانم

فرقش چیه .جفتشون دکترن دیگه .۴ بار رفتم. ۲ بار خانوم بود ۲ بار اقا

قطعا آقا

خانم بود خیلی با حوصله و مهربون

همیشه خانم اما ان تی اجبارا اقا

آقا

از من آقا آنومالی و بسیار دقیق بود کارش عالی بود البته جدی هم بود .. کلا من تو کار سونوگرافی آقايون رو بیشتر قبول دارم

آقا بود

انتی خانم

خانم بود

اغا.

جفتش آقا بود

اقا بود هم قلب هم انتی

انتی من اقا بود

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان امین مامان امین هفته سی‌وهفتم بارداری