خانوما یه سوال هشت ماهگی هم واکسن داره بچه؟

۵ پاسخ

چهار ماهگی دختر من یکیش کم بود اون موقع نگفتن ولی وقتی واکسنش اومد زنگ زدن بردم زدم براش
واکسن بدو تولد، دو ماهگی،چهار ماهگی، شش ماهگی،دوازده و هجده ماهگی داریم بعدشم که ورود به مدرسه اس و بعد از اون هر ده سال تکرار میشه

نه نداره ۱۲ماهگی داره با۱۸ماهگی

یکی از دوستام دختدشو برده واکسن 8 ماهگی زدن

نه تا ۱۲ماهگی

نه.........

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷👧🏻🥺 مامان نیهان🩷👧🏻🥺 ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان دخترگلی مامان دخترگلی ۱۷ ماهگی
مامان elyas مامان elyas ۱ سالگی
مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی