مامانا بچه کولیک یا رفلاکس داشته باش،از کی،مشخص میشه؟

۳ پاسخ

معمولا دو هفته به بعد و نوزادارن زودرسم از سه هفته به بعد
خیلی از نوزادانم کلا بعد از چهل روزگیشون کولیک میگیرین

واقعا 😬😬

۱۵ روزگی به بعد

سوال های مرتبط

مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی