خانوما آزمایش ان تیم چطورع؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم از کجا میشه فهمید ک‌تچ آزمایش احتمال بالا بچه چی هست

آبجی سونو قلب ضربان قلب نی نی چند بود

من این چند وقته شاید از ۱۰۰ ان تی دیدم ۹۹ تاش ریسک داشت ب هر نحوی کلا میخان ی کار کنن این ازمایش جمع بشه سلفری بزارن جاش

نتیجه چی بود ؟ خوب بود یا ریسک؟ چرا جدیدا همه رو ریسک میزنن منم استرس گرفتم

احتمال دختر ندادن بهت؟؟؟

پنج اردیبهشت که ۱۵هفته میشی باید ازمایش تکرار کنی.

تودلیت دختره؟

اون نمودار آبی ک از خطر سبز رد شده ریسکت ۱ ب ۴۶۴ هی من ۱ب ۴۱۰ بود فرستاد

عزیزم برات ریسک سن زده باید یا سلفری بدی یا آزمایش دوم

سوال های مرتبط

مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هامین🩵👶🏻 مامان هامین🩵👶🏻 ۵ ماهگی
مامان نیلـ🧸ـماه


🍒 مامان نیلـ🧸ـماه 🍒 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان کوچولو🫶🧿 مامان کیان کوچولو🫶🧿 ۱ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته نوزدهم بارداری
مامان آرکو مامان آرکو ۷ ماهگی