سلام خانما این دارو برای چیه دو نیم سی سی چند قطره میشه ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سیتریزین برای علائم حساسیت هست مثل خارش و آبریزش بینی.

برای مواقع سرماخوردگی هست

آبریزش بینی دوتا قطره چکان پر و ی نصفه

برای حساسیت هست دونیم سی سی یعنی دوتا قطره چکان کامل و یه نصف قطره چکان

برای آلرژی و حساسیت دوتا قطره چکون پر و یه قطره چکون نصفه باید بدی

برای حساسیت و آبریزش بینی هست

سوال های مرتبط

مامان شاهانم مامان شاهانم ۱ سالگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ سالگی
مامان آلبالوها🍒 مامان آلبالوها🍒 ۸ ماهگی