۶ پاسخ

ان شاءالله لانه گزینی و پریود نمیشی

خدا کنه پریود نشم برام دعا کنید 😓

خیلی ابکی و کش دار لانه گزینی من داشتم فقط همون ی بار بود با چند روز بعدش

شنبه موعدمه

من باردارشدم ماه بعد ترشح ابکیم

اگر بو واینا نداره عفونت نیست.
اتفاقا نشانه سلامت رحمه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
ویدا نظری ویدا نظری قصد بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری