خانوما برا دل‌درد نوزادتون چی میدین؟

۷ پاسخ

کولیکز

بایولاکت پدی لاکت

پدی لاکت هر ۸ ساعت ۱۰ قطره

بیبی کر و کولیکیز میدادم .عالی بودن

کولیک اید و اهورا نی نی

دکتر بهش پدیلاکت داده هرر۱۲ساعت ۵قطره میدم،با قطره کولیکز که قبلذشیر در هی روزی ۳بار نیم سیسی

کولیف گرمیچر

سوال های مرتبط

مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۴ ماهگی
مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی