۴ پاسخ

اره ممکنه خونریزی ام داشته باشه...من لکه بینی داشتم
برو دکتر حتما.یا اورژانس بیمارستان.
شیاف پروژسترون میده ک هم واژینالیه هم مقعدی.ولی بهتره واژینالی مصرف شه،چون اونجوری جذبش بالاس.دکترم گفت.

من هماتوم داشتم
خیلی شدیدددددخونریزی داشتم‌ جوری مثل آب میریخت
شیاف گذاشتم و استراحت
حدود یک ماهم لکه بینی داشتم

شدید باشه اره

بعضیا لکه میبینن بعضیا نه که دوتاشم با شیافی ک دکتر میدع خوب میشه
از من لک نمیومد

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی💞 مامان توت فرنگی💞 هفته بیست‌وپنجم بارداری