طالبی و ملون از چند ماهگی مجازه؟

۲ پاسخ

طالبی و گرمکی بی ضررترین میوه اس حساسیت زاهم نیس
ولی ملون و جانان و اینا که تازه چندسالم هست اومدن نباید داد وهمینطور خربزه

میگن حساسیت زاست فعلا نباید داد

سوال های مرتبط

مامان مانیا😍 مامان مانیا😍 ۱۳ ماهگی
مامان امیرحسین👶🏼✨ مامان امیرحسین👶🏼✨ ۱۲ ماهگی
مامان لیام👶🏻🩵 مامان لیام👶🏻🩵 ۲ سالگی
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان سوگل‌ و‌ سوگند مامان سوگل‌ و‌ سوگند ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۷ ماهگی
مامان سامیار🤍💙 مامان سامیار🤍💙 ۱ سالگی
مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی
مامان یزدان💙👶 مامان یزدان💙👶 ۱ سالگی
مامان محمد🩵🥹 مامان محمد🩵🥹 ۱ سالگی
مامان 🐻arisha🍭🧿 مامان 🐻arisha🍭🧿 ۲ سالگی
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی