خانما ملون تو این سن مجازه بدم پسرم؟

۳ پاسخ

ملون میوه ی تراریخته اس. نده عزیزم. کرمک طالبی بهتره بنظرم

نه نده من دیروز از دکترش پرسیدم گفت خربرزه ملون و تمام مشابهات نده

اره اما تست حساسیت باید بگیری مثلا من خودم ب ملون خربزه حساسیت دارم بخورم صدام درنمیاد همشم سرفه میکنم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین👶🏼✨ مامان امیرحسین👶🏼✨ ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان یزدان ورادین مامان یزدان ورادین ۱ سالگی
مامان 🩵پسرم👼🐣 مامان 🩵پسرم👼🐣 ۱۲ ماهگی
مامان دومعجزه مامان دومعجزه ۱۱ ماهگی
مامان ارشان مامان ارشان ۱۲ ماهگی
مامان 👑شاهان👑 مامان 👑شاهان👑 ۱۱ ماهگی