۴ پاسخ

پسر منم اونجوری بود،بعد پایان ۷ ماهگی تازه شروع کرد به فرنی خوردن.اونم در حد کم.
من همین الان هم بیشتر شیر میدم بهش،چون غذا رو خوب نمیخوره

دخترم فرنی ساده رو نمیخوره موز یا سیب پوره میکنم داخلش میخوره

عادی کم‌کم میخوره دختر من چن روزیه‌ خوب صد

پسر منم
حتی یه فرنی ساده رو هم نمیخوره

سوال های مرتبط