بچه ها اسم ، نفس💓 قشنگتره یا لیا 💓؟؟؟

۱۹ پاسخ

Liya💓

لیا قشنگتره.
نفس یکم از مد افتاده.

نفس ..

نفس.......

nafas

لیا نفس خیلی قشنگه ولی اسم مستعار باشه من ب دخترم همه چی میگم فرشته دلبر بانو نازگل و.... نفس نبات کلا این اسمارو دوس ندارم مثلا بگی نفس نفس بگش نبات یکم نبات بیار🤔یجوریه بنطر من البته اسم سلیقه ایه

من خودمم احتمالن بزارم نفس 🥰

نفس قشنگ تره

لیا😍

لیا حداقل فعل نیست ولی نفس فعل هم هست این هم‌ در نظر بگیر

لیا

لیا خیلی قشنگه 🎀

لیا قشنگه

لیااا

نفس قدیمیه

قطعا منی که اسم دخترم‌نفس میگم نفس به نظرم قدیمی نمیشه

نفس...

نفس..

نفس قطعا

سوال های مرتبط

مامان nila مامان nila هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم👼🏻💖 مامان دخترم👼🏻💖 هفته نوزدهم بارداری
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان ویهان😍🩵 مامان ویهان😍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حامی🫀 مامان حامی🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی