۶ پاسخ

وووی نده دختر ۳۵ دمای بدنشه دیگ مگ تبه
۳۷ به بالا تبه😑

ن بابا همینجوری بدنش گرمه تب نداره ک

۳۵ ک پایینه 🤔
بالای ۳۷ و نیم تبه

لباسشو کم کن

شاید لباس زیاد پوشیدی گرمش استامینوفن الکی نده عوارض داره

نه گلم تب نداره شهرتون گرم هوا

سوال های مرتبط