۴ پاسخ

یا حسین یعنی منم قراره یک ماه دیگه ناهار جدا بزارم 😑😑

سلام گلم.
کانال تغذیه کوچولوها داریم روبیکا.
ازفرنی اولیه گرفته
تاکلی ایده های غذایی بادستورپخت مخصوص کوچولوها.
خواستیدعضوشیدمیتونیدآیدی بزارید
یابه آیدیم درروبیکا پیام بدید
@Hjnbvvvg

من املت درست میکنم واسه خودمون به دخترمم میدم

من آبگوشت بلدرچین گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان پرهام کوچولو مامان پرهام کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۶ ماهگی