پدی لاکت برای رفلاکس هم خوبه

۲ پاسخ

اره خوبه تا قبل یک ماه اخه من بعد یک ماه دکتر گفت دیگه نده ب جاش بهم فاموتیدین دادن ک برای نوزاده

خیلی اثر نداره

سوال های مرتبط

مامان nilia مامان nilia ۱۵ ماهگی
مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی
مامان مهرسام و مرسانا مامان مهرسام و مرسانا ۱۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان مهیار🩵🥰 مامان مهیار🩵🥰 ۱ ماهگی