۳ پاسخ

پدی لاکت مگه برای اسهال و یبوست نیست میشه عکسش بفرستید

منم میدونم خداروشکر ارومه

خیلی خوبه
منک فقد با پدی لاکت رفلاکس دخترم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی