مامانا سرلاک چی خوبه کدوم طعم خوشمزه تره

۵ پاسخ

من گندم و خرماگرفتم دوست داره

گندم موز
من صبحانه ب پسرم میدم خیلی دوس داره

من از همشون گرفتم ب نظرم گندم میوه خوشمزه تره

گندم و‌ موز

سلام اگه گرفتی از هر جا بگو منم بخرم

سوال های مرتبط

مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان مامان نیلا🥰😘 مامان مامان نیلا🥰😘 ۱۶ ماهگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی