بچه ها کدوم سرلاک از همه خوشمزه تره؟

۴ پاسخ

حریره بادوم طعمش خیلی خوبه

گندم و موز و گندم و سیب

گندم و خرمامقویه من موزم له میکنم توش خیلی خوشنزه میشه سیرنگع مبداره چندساعت

واسه دخترم گندوم خرماگرفتم خوشمزه ست

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعطا مامان امیرعطا ۱۰ ماهگی
مامان 🔥آتریسا🔥 مامان 🔥آتریسا🔥 ۱ سالگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۱ سالگی
مامان لاوین جون💗 مامان لاوین جون💗 ۱۷ ماهگی