۲ پاسخ

یکی دوبار ایراد نداره اگر دیدی هی داره تکرار میشه به دکترت بگو بهت دارو باید بده مصرف کنی،چون نباید از هفته های پایین اینجوری انقباض حس کنی، منم این شرایط رو داشتم دو روز دیدم هی تکرار میشه با دکتر صحبت کردن دارو تجویز کرد خوب شدم

عادیه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷 مامان نیهان🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد