امروز دیگ قرمه درست مبگنم عیب گ نداره

۱۳ پاسخ

من از اول میخورم

من هفته ای دوبار میخورم

من که تا الان کلی خوردم هفته ی دوبار تنها چیزی که قبل عاشقش بودم و الآنم هستم مشکلی نداره که

رطب بسیار عالی هست
برا آرومی و صبوری بچه

قرمه سبزی؟؟

بخورین چه اشکال داره
من از اول بارداریم خوردم

من تاحالا چندبار خوردم

بخور عزیزم من تا الان ۳بار خوردم

سلام عزیزان یه سوال داشتم تو این هفته های اول رطب بخورم اشکالی داره؟

سلام عزیزان یه سوال داشتم تو این هفته های اول رطب بخورم اشکالی داره؟

من هفته ای یک بار میخورم

منم دیروز درست کردم بعد از سه ماه یه دل سیر خوردم😅

بخور بابا نوشجون

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان امیر حسینم🌱 مامان امیر حسینم🌱 ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری