۲ پاسخ

دکتر تمام حبوبات رو برا دختر من مجاز کرده ۶ ماهشه
و نخودم بله میشه بریزی
۵ ۶ تا بریز

نخود فرنگی میشه
عدس بهتره از ماهه هفت بدی

سوال های مرتبط

مامان علیرضا مامان علیرضا ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی
مامان معجزه و تو دلی مامان معجزه و تو دلی ۱ سالگی
مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی