۵ پاسخ

عزیزم تو ازمایش خونت چیزی نیست قندت پایینه ولی آزمایش ادرار دفع پروتیین داری ببر دکترت ببینه

قند بعد خوردن‌گلوکزت خیلی پایینه.مطمئنی همه محلول رو خوردی؟

عزیزم تو ازمایش خونت چیزی نیست قندت پایینه ولی آزمایش ادرار دفع پروتیین داری ببر دکترت ببینه

همه چی نرماله عزیزم فقط قند ناشتات نزدیک ب لب مرزه باید مراقب باشی بالاتر نره

چرا دو مرحله خون گرفتن ازت از من سه مرحله شد که

سوال های مرتبط

مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد