مامانا چند هفته برا سونو قلب رفتین؟

۱۱ پاسخ

شش هفته و شش روز

من هشت هفته بود رفتم تشکیل شده بود

من ب حساب پریودم۹هفنه ولی رفتم ۷هفته۴روزبودم

۸ هفته

من ۵ هفته و ۶ روز

من الان 6 هفته و سه روزم
چهارشنبه می‌خوام برم
ب نظرتون تشکیل شده؟

هفت هفته و ٧ روز دكترا ميدم
منم دقيقا اون روز رفتم

بارداري اولم٧هفته و٢روز
الان٦هفته لكه بيني داشتم رفتم سونو گفت تشكيل شده صدا نداشت ولي هفته پيش٨هفته رفتم دكترخودم براي ويزيت سونوكرد صداشم برام گذاشت بهترين وقتش٨هفته اس

من هشت هفته و سه روز رفتم

من ۷هفته

سلام
من ۹هفته و ۶روز

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀 مامان نورا🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری