مامانا چند هفته رفتین برا صدای قلب بچه؟

۱۱ پاسخ

من ۶هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود قلبش
۹هفته رفتم صداشو شنیدم

۷ هفته و یک روز رفتم

9هفته

۷هفته.البته برنامه یک هفته جلوتره ها.سونو کمتر میگه

اولین سونویی که پزشکم گفت رفتم۶هفته و۳روز بودم قلب تشکیل شده بود ۱ثانیه گذاشت ،بیشترنمیذارن نی نی کوچیکه براشون خوب نیست

8هفته و خورده ای

۸ هفته و ۴ روز رفتم رو بچه اولم ۶ هفته رفتم کلی استرس بهم دادن

من ۶هفته ۶ روز واژینال رفتم ضربان دیدم صدای قلب نشنیدم چون زود بود هنوز هم نشنیدم تا ان تی

۸ هفته و ۱ روز

من شیش هفته رفتم سونو قلبم تشکیل شده بود بنضرم بمون 7هفتت کامل بشه بعد برو راحت

۷ هفته و ۶ روز

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم 🩵 مامان فندوقم 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین وتودلیم🩵 مامان دلوین وتودلیم🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری