سلام واسه آزمایش تروئیدبایدناشتاباشیم یان؟

۳ پاسخ

سلام باید ناشتا باشید منم پریروز انجام‌ دادم

سلام نیازی نیس فقط آزمایش قند خون ناشتایی میخواد

بله باید ناشتا بود

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۱۲ ماهگی