۸ پاسخ

نه من ۱۶۰ بودم دارو نداد گفت با رڗیم غذایی کنترل میشه

بالای120

عزیزم دکتر رفتی؟جهانی که بمن گفت ۲ هفته رعایت کن دوباره آزمایش ‌بده

من همش بی حالم دیگه خسته شدم 🥲🥲

🥲🥲🥲🥲

تصویر

من ۱۱۱دکترم میگه دارو نیاز نیست

من ۹۴ بودم بهم قرص داد فک‌کنم ( مطمئن نیستم ولی ) بالای صدو پنچ اینا باشه انسولین میدن

من ک آزمایش دو ساعتم ۱۱۱ بود انسولین میزنم روزی ۶ واحد ولی اصن تاثیر نداره انگار با دستگاه خونگی میگیرم بین ۱۴۰ تا ۱۷۵

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۶ ماهگی