قند ناشتا چند باشه انسولین میدن😢

۳ پاسخ

ناشتام ۹۲ بود لب مرز بود ولی یک ساعته و دوساعتم بالا بود داد

من 102 بود انسولین دادن
روزی 4واحدظهر 4واحد شب

بالای ۱۲۰ اینها باشه من بیمارستان بودم دیدم که انسولین میدن

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری