قند ناشتا ۸۲
دوساعته ۱۵۶
ب نظرتون انسولین میده دکتر

۷ پاسخ

قند منم تقریباً اینجوری بود دکتر گفت خوبه

قند دوساعته باید‌زیر ۱۲۰ باشه شاید بگه رعایت کن

نه بابا انسولین نمیدن ناشتات خوبه ، اونم زیاد بالا نیست

نه نیاز به انسولین نداری
قند دو ساعته باید زیر ۱۵۳ باشه قند شما زیاد بالا نیست
ممکنه متفورمین بده

ن خوبه هردوتا

۸۲ ک خوبه من ۹۴ بودم

ناشتات اوکی
ولی چرا دوساعتت بالاست
احتمالا قرص میده

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ام بارداری