قند منم تقریباً اینجوری بود دکتر گفت خوبه
قند دوساعته بایدزیر ۱۲۰ باشه شاید بگه رعایت کن
نه بابا انسولین نمیدن ناشتات خوبه ، اونم زیاد بالا نیست
نه نیاز به انسولین نداری
قند دو ساعته باید زیر ۱۵۳ باشه قند شما زیاد بالا نیست
ممکنه متفورمین بده
ن خوبه هردوتا
۸۲ ک خوبه من ۹۴ بودم
ناشتات اوکی
ولی چرا دوساعتت بالاست
احتمالا قرص میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.