قند ناشتا ۸۲
دوساعت بعد ۱۵۶
ب نظرتون انسولین تجویز میکنه دکتر؟

۶ پاسخ

برامن هم. تقریبااین جوری بود رفتم متخصص غدد گفت دارونیازنیس ولی دوهفته دیگ ازمایش بذه اگه زیادشده باشه داروبدم

نه بابا نرماله‌دیگه

خوبه که

قند ناشتات خوبه
ولی دوساعت بعدش بالاس

من ۸۳بود بعد ۱۰۳گفت خوبه

نه من ۸۳ بود بعد ۱۶۰ بود گفت خیلی خوب نرمال

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری