منم قندم تو همین عددهاست بهم انسولین داد.نگران نباش انسولین از جفت رد نمیشه برای جنین خطرناک نیست
قند منم بالا بود دکتر متفورمین داد
فک نکنم انسولین بده
ناشتا خوبه
دوساعته بالاست ک احتمالاً قرص بده بعد صبحانه بخوری
دوساعتت بالاس من ناشتام بالا بود حدود مثلا پنج تا بهم متفورمین داد
یا رژیم میده یا قرص
فکر نمیکنم انقد بالا بوده که انسولین بده
رژیم غذایی
نه فک نکنم
یک ساعتت چند بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.