قند قبل و بعد از صبحانه و گلوکزچند باشه انسولین میده دکتر

۲ پاسخ

مال من ناشتا ۸۰ بود

فکر کنم ناشتا اگه ۱۰۰ به بالا باشه قرص میدن اول و بعد انسولین اگه پایین نیومد

سوال های مرتبط

مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری