۵ پاسخ

با محلول یا صبحانه؟

خیلی زیاده جتما برو زیر نظر متحصص غدد واسه بچه خطر داره خیلی، من 160بود قندم دوساعتم 28 واحد انسولین میزنم،بازم نشد درست کنترل بشه الان یک هفته زودتر ختم بارداری داده دکتر چون اب دور بچم زیاده بخاطر قند، سعی کن مراعات کنی و بری زیر نظر متخصص

نه قرص می‌دهد ب من که تاحالا قرص داده

بله زیاده ، احتمالا میده

بله بالاست

سوال های مرتبط

مامان اِلا مامان اِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری