خانوما من قند یک ساعتم ۲۲۱ اومده چی بخورم پایین بیاد

۲ پاسخ

با پزشکت باید صحبت کنی ، و طول بارداریت خیلی مواظب باش ،اصلا چیزای شیرین نخور .کیک و قنادی و حلوا و خاگینه و...ممنوعه برات

انسولین باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان اِلا مامان اِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان آویناوآدرینا مامان آویناوآدرینا ۸ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری