خانما قند یک ساعتم ۲۲۱ شده
انسولین میده دکتر؟

۸ پاسخ

اره یک ساعته بالاست

اول تکرار میکنه چون ممکنه اصلا استرس .یا عصبی باشه سریع دوم انقد نباشه بعد اگر تایید بشه بهش میگن قند خوراکی معمولا بالا ۱۹۰ انسولین میدن ولی دکتر با دکتر فرق داره و شرایط شمارو میسنجه

منم یه ساعتم ۱۷۵بود
گفت دوباره ازمایش بده

یک چند روز با دستگاه تو خونه خودت بگیر ببین چجوریه

قند یک ساعته مهم نیست اگه گلوکز نیست ازت ازمایش قند ناشتا و دو ساعته باید بگیره

احتمالا انسولین بده

قندت بالاس

ناشتا چند بوده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری