بچها قند ناشتا ۹۳
قند یک ساعتم ۱۵۱
خوبه؟

۶ پاسخ

من ناشتا ۹۵ یک ساعتم ۱۵۱ امروز دکتر متفورمین داد روزی دوتا تا ۲۵ روز دیگه دوباره تکرار کنم ازمایش رو

بالاسسسس ... قندی جاتو کم کن ممکنه متفورمین بده بهت

لب مرزه

نه عزیزم من قند ناشتام ۷۶بود
قند یه ساعته ۱۴۱
ک دکتر گفت ۱۴۰مرزه مال من از مرز یدونه بالا بود گفت دوهفته رژیم بکیر باز تکرارکن ازمایشو
مال من اب دورجنین هی داره میره بالا دکتر میگه از قنده تو دوتا سونو هم معده نیمه پر دیده شده فردا میرم فوق تخصص ببینم تشخیصش چیه واسه معده😭و این مایع امنیوتیک

تو بارداری قند ناشتا باید زیر ۹۲ باشه و یک ساعته زیر ۱۴۰ شما لب مرزی من با رژیم کنترل کردم خداکنه تا اخر بتونم کنترل کنم

فکنم عزیزم بالاس

سوال های مرتبط

مامان دلبند جانم مامان دلبند جانم ۲ ماهگی
مامان اِلا مامان اِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری