من ناشتا ۹۵ یک ساعتم ۱۵۱ امروز دکتر متفورمین داد روزی دوتا تا ۲۵ روز دیگه دوباره تکرار کنم ازمایش رو
بالاسسسس ... قندی جاتو کم کن ممکنه متفورمین بده بهت
لب مرزه
نه عزیزم من قند ناشتام ۷۶بود
قند یه ساعته ۱۴۱
ک دکتر گفت ۱۴۰مرزه مال من از مرز یدونه بالا بود گفت دوهفته رژیم بکیر باز تکرارکن ازمایشو
مال من اب دورجنین هی داره میره بالا دکتر میگه از قنده تو دوتا سونو هم معده نیمه پر دیده شده فردا میرم فوق تخصص ببینم تشخیصش چیه واسه معده😭و این مایع امنیوتیک
تو بارداری قند ناشتا باید زیر ۹۲ باشه و یک ساعته زیر ۱۴۰ شما لب مرزی من با رژیم کنترل کردم خداکنه تا اخر بتونم کنترل کنم
فکنم عزیزم بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.