سلام بچها قبل ازمایش قند بارداری چندساعت ناشتا بودین؟

۹ پاسخ

من از ۸ شب تا ۸ صبح

۱۰ساعت ناشتا بودم😢😢😢😢

از ۱۱ شب چیزی نخوردم تا ۸ صبح

دکتر و آزمایشگاه به من گفت ۱۲ساعت ناشتا باش

تیروئید۶_۸
قند ۸_۱۰
چربی ۱۰_۱۲

اون زمان که من آزمایشگاه کار میکردم این زمان بندی رو بهمون گفته بودن به بیمارا بگیم

9شب تا 9صبح

از هشت تا ده ساعت

از 12شب تا هشت صبح

۸تا۱۰ساعت

سوال های مرتبط