من ناشتا ۹۵ایناست همسری تا ۹۸ میره از اول بارداری روزی ۳تا متفورمین میخورم با هر وعده غذایی کنترل میکنم انسولین سخت ترین چیزه الانم پیدا نمیشه
قند ناشتا بارداری باید زیر ۹۵ باشه بالای ۹۵ قرص یا انسولین میدن
من۱۵۱بود از تاریخ ۱۱اردیبهشت تا۲۰ام قند رو حذف کردم کلا همه چی بجز برنج دوباره رفتم ارمایش دادم شد۹۷ دیگ گفت لازم نیس قرص یا انسولین بخوای مصرف کنی رعایت کن ازمایش بده دوباره ک نری متخصص داخلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.