۳ پاسخ

من ناشتا ۹۵ایناست همسری تا ۹۸ میره از اول بارداری روزی ۳تا متفورمین میخورم با هر وعده غذایی کنترل میکنم انسولین سخت ترین چیزه الانم پیدا نمیشه

قند ناشتا بارداری باید زیر ۹۵ باشه بالای ۹۵ قرص یا انسولین میدن

من۱۵۱بود از تاریخ ۱۱اردیبهشت تا۲۰ام قند رو حذف کردم کلا همه چی بجز برنج دوباره رفتم ارمایش دادم شد۹۷ دیگ گفت لازم نیس قرص یا انسولین بخوای مصرف کنی رعایت کن ازمایش بده دوباره ک نری متخصص داخلی

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لوبیا🩵🩵 مامان لوبیا🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری