۱۴ پاسخ

اصلا نترس منم لب مرز بود قندم دکترم گفت نیاز به دارو نیست فقط رعایت کن گفت مثلا میخوای غذا بخوری پنج تا ق برنج بخور اگه خواستی یک ساعت بعد باز ۵ ق بخور نه اینکه همشو با هم بخوری یا مثلا یه کف دست نون خوردی یک ساعت بعد یه کف دست نون دیگه
یا میوه یه سیب یک ساعت بعد یک چیز دیگه اینکه چند نوع میوه با هم بخوری قند میبره بالا منم رعایت کردم دستگاه هم گرفتم تو خونه مدام چک میکردم دکترمم میفرستادم آزمایش خدارو شکر دیگه قندم بالا نرفت تو هم رعایت کنی درست میشه نیاز به دکتر تغذیه هم نیست فقط باید مدل خوردنمون رو عوض کنیم

من ناشتام قند یکساعت بعد ۱۵۱. دکتر غدد اول گفت انسولین بعد گفت چند روز صبح ناشتا و دوساعت بعد ناهار و شام قندتو بگیر بعدم پشیمون شد گفت ازمایش ۴ مرحله بده بعد تصمیم بگیرم
من ناشتاییم طولانی بودب گفت شاید به خاطر اون بالا نشون داده

برا من ناشتا ۸۳ ی ساعت بعد محلول ۱۴۲ بعد دوباره ی ساعت بعدش ۸۴
اوکیه برای من؟

دکترت عوض کن

وای من هنوز انجام ندادم😭

تو روخدا انسولین نزنید برید متخصص تغذیه رژیم بگیرید

بعد محلول که خوردی رفتی نشستی یع گوشه یا خوابیدی؟

من ۱۲۶ شد مرحله اول بعد از شربت ولی به ناشتای ۹۸ ایراد را گرفت مرحله سوم هم ۱۰۵ شده بود ؛ گفت فعلا دو هفته شیرینی اینا حذف و تکرار آزمایش تا تصمیم بگیرم برات

چه جالب😐😐 مال منم دقيقا همين بود، ناشتا ٨٤ بعد محلول ١٥٨😐😐🙄🙄 ولى من دكتر غدد رفتم اونم متخصص بهم روزى يدونه متفورمين داد،با رژيم غذايى، تو خونه تست ميگيرم نرماله هميشه

مگه باید چند باشه؟

من قند ناشتام ۹۰بوده نکنه برا منم بگه😩🙁

الان ناشتات که بالا نیست
بعد از محلول بالاست اونم خیلی نیست که انسولین بزنیااا🤔
البته نمیدونم دکتر بهتر می‌دونه صد درصد

واااا من قند ناشتام ۸۵ بود بعد محلول ۱۸۶ بیشتر از حد طبیعی ولی دکترم گفت رعایت کن شیرینی و نوشابه و اینا کم بخور بعد ۲۰ روز دوباره تکرار کن

استرس گرفتم 😐
منم قند ناشتام ۸۴ اینا بوده
نکنه موقع ازمایش گلوگز بره بالا😩

سوال های مرتبط